Ett nödvändigt ont...

IKEA..ett nödvändigt ont...

Alltså det är inte så att jag och pappa är noncharlanta när vi är ute och shoppar ihop. Vi är bara effektiva, till skillnad från resten av världen..iaf denhär söndagen.
I morse kom pappa på att ja jenny vi åker till mio och ikea så gör vi om i ditt rum..hm.. okej jag va på idén.
Mios garage var ett enda kaos så när vi lyckats ta oss ut och handlat det vi skulle så hittade vi inte tillbka! gaaah

På ikea känes allt bara smuttsigt och segt.
Så vi gjorde allt så effektivt vi kunde för att snabbt ta oss därifrån.
När vi sedan kom i världensfart med en stor säng på en kärra gick de en stackars dam framför oss, helt plötsligt tvärstannade hon och vände??? why? så ja...vi han inte stana *skrattar* utan nockade henne med sängen haha självklart bad vi om ursäkt men jag kunde inte hålla mig för skratt hennes min önskar jag att jag hade fått på bild så jag kunde dela med mig till er.

men men är helt slut och ikea vägrar jag åka till nu på läääääänge!

jo, vem va de som ringde mig privat 04.10 i morse?


love
/jen

Kommentarer
Postat av: Mattias

Det kan ha varit samma person som ringde mig med dolt nummer o3:15 inatt.. ha ha, lr kanske inte, vi har nog inte samma telefonbokskompisar.. :P
Då väntar jag med spänning på rosa text.. Funderade till att gå tillbax till vanliga mejl, men det här är så otroligt mkt trevligare.. Så glad man blir när det rosa dyker upp.. :)

Hoppas du har det bra där hemma, sj har man suttit och solat hela dan idag, det börjar bli bra väder här på riktigt nu ju.. :D
Och så får jag åka hem nästa vecka, 7 dagar kvar.. Gissa om ajg längtar till Svedala nu..

Puss puss på dig

2007-03-18 @ 20:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback