Freeeedag!

162913-30

Hej alla söta vänner...
Blev mys hemma framför brasan ikväll inte utgång med lovisa och danne, ingen middag på cafét och inte dans hela natten lång. bara pga mitt öga. Fick åka akut från jobbet till sophiahemmet. (tack gode gud för mitt guld kort där) fick en tid trotts att fredagen va fullbokad och man konstaterade att jag hade en rispa i hornhinnan gör super ont! så ligger hemma och blundar ikväll. 

....10 min senare...

Va tvungen att jag valpen som tjuvade godis ut min väska. Ett litet gele hallon som han höll hårt i. 

Mattias tack för brevet! och grattis calle!

Ska sova nu o se till att jag är frisk i morgon så jag orkar gå på mässan med jobbet o sedan göra stan med emma och daniel.

God natt puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback