I never let go...

Såg precis The Guardian.
Det måste vara en av de bästa filmer jag sett på länge...
Inte bara för att Ashton och Kevin var i den bästa form jag någonsin sett dom och va sådär tuffa och halvnakna hela tiden, det vara bara en bonus till denhär otroligt känslosamma filmen.
I never let go... det är något som alla borde ta till sig, och använda i svåra situationer.
Eller bara i det vardagliga, släpp aldrig taget om en dröm trotts att andra kan tycka att du är en idiot som ens orkar kämpa för ett i deras ögon omöjligt mål.

Solen skiner ute och jag är ledig. Ska till stan med pappa och ikväll ska jag träffa min bästa barndomsvän från lule.

ha en underbar dag min kära vänner.


image35


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback