iiii

hej mina vänner!

Mmmm äntligen fredag i morgon häärligt! haft en rätt stressig vecka så den här helgen är verkligen välförtjänt...
I tisdags stängde jag ensam nere på kungsgatan och sedan hämtade annis och marcus upp mig för att åka direkt ut och träffa mattias på hansbo och se höst kolletktionen från pikeur, hansbo och eskadron. Va rätt bra grejer med vissa guldkorn som vanligt.
Trodde dock att vi skulle få middag eller iaf en macka men icke vi bjöds på vatten och citonkex som smakade....otroligt dåligt!
Så när vi sen kom till stan vid 21 va jag något vrålhungrig. som tur var satt pappa med en italiensk vän på prinsen..mums så dit bar det av!
välkomnades av vakten i dörren och sa att jag skulle sitta med ingemar johansson, var på han utbrister "Hur kan en så ful gubbe ha en sååå söt dotter?!" haha tackade och tog emot :P
Åt underbar mat och en ännu bätte efterrät MUMS! och mitt favvo vin såklart!

onsdag usch letade skor efter jobbet och blev kär i massa olika från lollipops iiii
har dock bet om proffs hjälp och smakråd av mamma och simon hihi

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback