Lördag-Måndag

alohaaaaa!!!

Måndag och jag sitter i sängen under massa täcken och finissar till 100-höjdare. usch va sköna människor de finns.
Lite frusen och trött efter en lång dag på jobbet..segt att se vårvädret där utanför butiken och inte få gå ut! Som tur va kom simon 10min innan stängning och kidnappade med mig ut. vi gick förbi restaurangen på norrmalmstorg (zanzibar??) och köpte den godaste kycklingsallad jag någonsin ätit som vi åt på en brygga vid nybroviken. Blev dock lite kallt så vi tog en promenad runt djurgåren medan vi väntade på min skjuts hem.
Sjösatte båten idag så pappa tog den o kom in till stan o hämtade mig. såååå mysigt att åka båt på kvällen. satt i soffan och myste med charlie hela vägen hem i värmen.

Jooo måste bara berätta lite om min lärdag.
Började med en "förfest" hos marelius galet killar galet...
Åkte vidare och mötte upp nille o hans vänner som jag tog med mig till la camera. Super trevlig ikväll där som vanligt.
Frida och Peter kom och hämtade upp oss efter deras tripp på räkbåten eller ska jag säga taccobåten???
Va grymt på cafét men slutade med att det bara va jag o peter kvar...(frida din dumming, fick ju sakna dig!!!;))
Vi g´hade iofs grymt kul och beslöt oss för att gå vidare till blue moon bar. Den första jag lyckades jag springa på min 1a fotograf...iiii de första han frågar är om jag är singel... jajo det är jag ju. "jaha jenny när ska vi ses då gumman?" eeeh vi ska inte ses... och NEJ verkligen inte äta middag ihop!
Sen träffade jag..eller snarare dom träffade mig..jag kände inte igen dom men en kille från nyår o så linas långa bordsherre, trevligt :) Och så hittade vi simon vid baren ;) också jätte trevligt! som vanligt.

eftersom att man ställde om klockan till sommartid hade jag verkligen noll koll på vad klockan var men men hittade efter ett tag en taxi med en kille som körde sin sista körning för att sedan flytta till london med sin familj och öppna en krog. Jag blev dit bjuden, sounds good to me ;) ska bara ta mig till london också hihi


Kommentarer
Postat av: lina

Hej gumman,
Mina pengar tog dumt nog slut pa mobilen sa kunde inte svara pa ditt mess. Allt e iaf bra har..har snart lov. Mamma o pappa kommer pa sondag..langtar sa!De har lovatat att at med en stor pase med gott o blandat=)
Langtar tills jag far ditt brev som du har lovat mig..
Manga pussar o kramar fran Brighton o mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback