Råsunda, nacka, gamlastan, stureplan...?

Hallå där!
Idag är det..söndag. Sitter här på sängkanten och äter ett kinder ägg. Men får inte upp den där lilla gula kapseln med överraskningen :( kan bero på mina nyfixade naglar =(  men men jag får be lillasyster om hjälp.

Igår vaknade jag med bara lite ont i ögat så jag tog en ipren och begav min mot stan vid 09 för att möta upp alla på jobbet och åka vidare på mässan.
Det gick ganska bra för oss och det kommer enhel del fin till hösten.
Ska bli kul, förhoppninsvis är även butiken på kungsgatan omgjord då.

(Jo måste bara säga till mina tjejer som är ute på vift att våt ola och the ark tog hem segern igår. =) )


Vid 16.00 var vi i stan igen från mässan och jag och frida tog en sväng i stan innan jag stressade hem till ön för att göra min i ordning för kvällen.

20.00 åkte jag och emma mot råsunda. Skulle förbi david och saeeds inflyttningsfest. Fortfarande imponerad över att vi hittade. usch va dålig jag är på att åka tunnelbana i sthlm efter 10år. illa. (kajsa du vet vad jag menar)

men vi hitta dit fick varsin drink och kikade på det sista av melodifestivalen. Sen minglade vi lite och vid 23 började vi röra oss mot nästa "förfest". Hamnade i ..bla bla strand någonting. Dannes kompis fyllde 27 så dom satt ett gäng där och festade. Vi trillade in rätt glada redan då och de första jag gjorde var att råka spilla lite av mitt vin på golvet. iiii men hittade en liten handduk så fixade de snabbt. Då stod de tydligen 1-6 till det andra rummet. (dom va bra på att spilla där inne.) (vill också varna för "ryskchampagne" = svartvinbärssaft med kolsyra och alkohol)
Rockade lite till poison och vid 12 var det dags att dra vidare igen.
Det var rätt många par så helt plötsligt va vi bara hälften av gänget kvar... Men hamnade på ngn liten bar i g-stan tog en cosmo och kände oss lite bortkomna. Helt plötsligt åkte födelsedagsbarnet hem och danne styrde oss mot en rockklubb. Lita galet som vanligt men guuud så kul vi hade. Varken emma eller jag var nog speciellt nyktra så vi tyckte nog att vi va skit bra på de där med rock. eeehh... men men
Smet liten innan 03 och tog en promenad till rätt sida av broarna och när vi sagt hej då till grabbarna promenerade vi mot stureplan. Hittade en super mysig bar bakom cafét där alla dansade järnet till måns - cara mia även vakten. Så vi hoppade in dansade till refrängen och sedan hoppad vi ut igen... Kändes lite väl spontant så det var svårt att hålla sig för skratt sen.
Vid 04 var vi i alla fall hemma och jag somnade så fort jag la huvudet på kudden.

Så jag vaknade i morse och mådde som jag förtjänat helt enkelt... och idag... ska jag inte göra någonting.

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Mattias

Hej gumman!
Det har stormat lite i vattenglaset här nere.. Nån chef på jobbet där hemma hade hittat min blogg och gått i taket totalt över den.. Så det har varit lite småjobbiga dagar här.. Den va inte "officersmässig" för fem öre tydligen.. ha ha ha..

Vi får väl se om den vaknar till liv när jag kommer hem igen, fast antagligen p åannat ställe..
Fortsätter kika in om på dig för min dagliga dos av glammour iaf.. ;)

Puss på dig lilla Jen..

2007-03-13 @ 11:03:33
Postat av: Emma

Hej vännen! Du skriver så bra! Kul att läsa nu när man e sjuk.. tänkte jag skulle prova på att surfa lite men det var tydligen liiite för jobbigt för mitt febriga jag så måste nog styra kosan mot sängen igen. I hate to be sick. Hur som längtar jag till nästa utekväll vare sig det blir en rockig sådan elelr en lite mer hmm...vanlig (?) sådan! :)haha!;) Puss!

2007-03-13 @ 15:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback