SOUK - visningen

Hallå där!
Fredag igen...
Men vill börja med att berätta lite om min torsdag.
Efter lunch kilade jag upp till östermalmsbutiken för att byta av marcus. Precis då ringer camilla från up pch önskar att jag ska ta ledigt för att gå en visning.
Men icke, tar inte ledigt från jobber för en gratis visning. Jag slutade 18 och vi skulle va på scen 19.
Stylisten tyckte absolut att jag skulle komma så jag sprang till varuhuset....

image36

....och tog plats i stolen 18.30. ca 5min innan visningen började var jag inte ens färdigsminkad.
Håret sattes upp med en liter gele i en stram hög hästsvans(det såg ut som att vi alla fått ett ansiktslyft) som sedan böjdes frem och sattes upp på huvudet, sedan fäste man en lååång knall orange löshårs hästsvans med svart tape.
Makeupen var matt och skimrande. Min ögonbryn var typ gårsilvriga haha och på detta en plast skärm.

Första gången jag gick ut hade jag en guldklänning armband och höga höga skor, gick super bra verkligen. så himla kul!
Andra gången gick mina kläder i silver. Silver klänning silver leggings och dom mest extrema skor jag någonsin sett. Platån var ca 6-7cm och prydd med tre längder nitar på varandra, klacken var ca 20cm! så jag blev ca 190 lång! Skorna var 1cm för stora så jag fick suga fast dom med tårna för att inte klivar ur dom och i trappan ner skakade mina ben. usch tack gode gud att jag inte föll och vrickade eller bröt foten. och tack och lov gick carro bakom, berädd att fånga mig *skrattar*

Vi avslutade med efterfest på cafét. Verkligen att kanon gäng som var ute och caroline stackran slapp sätta sig på tåget och åka hem till eskilstuna då hon sov hos mig.
Hade verkligen super kul, en otroligt rar tjej ( så hoppas du läser de här :))
 
Så idag fredag, vi klev upp vid 09.30 och åt en lååång frukost innan vi lämnade caroline på ropstent  och åkte sedan till polisen för att göra en foto konfrontation. skit de va skit jobbigt...bröt ihop...

sen hälsade jag på annis på jobbet och åt lite lunch. Sen begav jag mig ner mot stan, mötte camille från la camera som tydligen också varit på souk invigningen men inte känt igen mig! ;)

Hittade två klänningar på oasis och talade med deras butikschef om klänningen jag visade för dem dagen innan.

mycket trevlig dag men nu är jag sååå trött, ska ta en dusch o se om jag kan rädda mitt stackars hår, och sedan krypa i säng. har så fruktansvärt ont i käken...kan ju undra vad jag har gjort haha

sov gott babes!


hmm..



"Men när börjar discodansen?"
Vi alla kunde konstatera vem som var...ja...kanske inte fullast men mest borta igår kväll...

usch måste ta med det här citatet också va så typiskt och så gulligt haha
"Men gud man ska ju inte söka, man ska ju bli upptäckt"

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för en superkul kväll Jenny! Det är du som är rar, verkligen jättesnäll! Krya på käken nu så är det jag som bjuder på Max sen, haha! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback