TGIF

Hej mina vänner!
Lördag idag. Och jag känner mig heeelt överkörd! Blev någon drink för mycket igår tror jag.

Hörde precis Jennifer lopez - Jenny from the block, och det slog mig att hur man än gör så hinner alltid ens bakgrund ifatt en. "I´m still, I´m still Jenny from....lule?" Talade med en en som körde hem mig i taxi igår. Han talade så gott om oss norrlänningar att jag nästan blev rörd. (Jag va lite full också) Men fan, alla talar gott om norrland men hallå är det någon som ens varit norr om gävle?!
Är det någon som fått uppleva all svartsjuka och avundsjuka? Alla fördommar och insnöade tankar om att "det var bättre förr"? Visst sthlm må va stressigt ibland med det händer ialla fall något här! Lite action!

Minns i sommras när vi var ute i lule, jag och en gammal klasskompis. Joel. Super mysig kille. För det första så stod alla uppradade i en fin kö och väntade snällt 20-25 min på att få komma in, hallå? Joel förklarade att jag skulle bli nerslagen om jag gick förbi kön? Vet inte men det kändes lite överdrivet. Ingen verkar veta vad VIP står för där uppe.
Visst kan det va lite segt på sthlms innekrogar om man inte känner rätt folk. Som igår. Min vän skulle skriva oss på caféts lista som vanligt. Men av någon anledning så hade vi inte kommit med enligt vakten. (senare på kvälle fick jag veta att jag visst stått + 5 pers!) men fan in skulle vi så ringde en annan vän som i sin tur ringde tommy och bad honom ta in oss. Så fort han kramat mig över repen så va vakterna där och släppte in oss utan problem. Så trotts att de flesta är villiga att betala så får de inte komma in! galet egentligen! Jag slapp inträdet men mina väninnor fick snällt ställa sig i inträdeskön. Surt med tanke på att vi visst stod på listan. Men kanske inte den data skrivna! gaaaah!
Nog klagat! vi fick hur som en trevlig kväll!
Saknade dock min favvo dj david ;) som var i åre och rockade i helgen.

Spran in i en bekant vill inte nämna nått namn då hans "tjejkompisar" va tvugna att informera mig om att han skulle ha en könssjukdom då han gav mig den uppmärksamhet som de tydligen tyckte att de skulle få.
Rätt onödigt, men stämmer de så är de ju girlpower att varna varandra.

Kvällen slutade med att jag och frida tog nya LIDINGÖ TAXIN hem! Super billig lidingötaxa och trevlig driver! Nice!

och kajsa, vill veta mer om kina! inte bara ditt nya kina nummer! ;)

Love you all!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ha ha, så är det så? ?Då måste det ju helt enklet va att jag skriver en mkt trevlig blogg och är grymt trevlig sj ju.. Kan knappast va på ngt annat sätt.. Men jag förstår itne hur de hittar mig.. ha ha, jag hittar ju knappt till min egen blogg alla gånger, kanske finns ngn typ av sökfunktion där man kan skriva, "snygg pilot i sina bästa år, ett riktigt kap" och så spottar den ut mig.. :D

Vilken kväll du verkar haft.. Ingen risk att det blir så här nere iaf.. Även om den enda gången vi varit ute så blev vi nog rätt dragna.. (A) He he, och så har man vapen, helt sjukt, iaf när man skulel in på campen, fulla som ägg, som tur va laddade vi inte just bara för att man är ju tvungen att "oladda" när man kommer fram.. Skulel va nått va, stå där full och skjuta sig själv i foten.. Oj oj oj, vad imponerad den storvuxne amerikanske vakten skulle blivit då av den bloden inte ritkigt lika storväxte svensken..

Jo, jag har bara försökt komma in på cafét en gång, och då gick det ju bra, men ja gmisstänker att det va en viss fröken jenny allas vår prinsessas förtjänst att jag överhuvudet taget fick den stora förmånen att få betala för mig..:P En vanlig liten "arbetare" som jag skulle nog kunna få stå där och vänta lite, ha ha ha..

I kväll natt är jag vakthavande så jag sitter nere på "kontoret" och är telefonvakt.. Trevligt, snart krypa ner i min lilla sovsäck och glömma bort att jag inte ens får sova i min egen säng.. Ha ha, nu har du bilder att titta på.. Det har solats här kan du tro.. Vi har haft värsta sommaren här idag ju.. :D

Ha det underbart, ta hand om dig och allt möjligt snällt jag kan komma på till dig..

Pussssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback