TGIF!

FREEEEEDAG!!!!!
haha äntligen en lugn kväll myyyyys!
Imorgon blir det dock shopping och sedan middag med emma bus på hotellet och sedan cafét all night!

Aha mmm tror ni inte jag springer på vår ur sexiga kund idag igen på grevturegatan! Önskar han kunde sluta vara överallt där jag är *fniss*

GAaaaaaaaaaaahh! måste avreagera mig! Attans att de är så svårt att få ledigt vi är så många anställda o ingen kan jobba det är skandal!
Fick erbjudande om att visa sommarens badmode på onsdag kväll men behöver vara på plats från 10.00 vilket alltså är 12h innan vi ska gå.... tyvärr är vi kort om folk på jobbet så bläää
fan de hade varit en grym erfarenhet...men blir det inte så får jag väll ta de som ett täcken... jag skulle varit för vit o fet o inte passat i bikinin *skratt* hade iaf varit kul att få gå på "hemma plan" a la café opera.

ser iaf fram emot i morgon kväll emma! mycket hunkar ute i hope *fniss*

puss på er alla ses kanske ute i vimmlet imorrn!


Kommentarer
Postat av: busiga (?!) emma!

Hey Jen! Imorrn är det vi som glassar runt och gör stan osäker..haha! Ska bara komma på vad ja ska bära för nåt..hmm blir det Gucci eller Prada..;)can't really decide..maybe I call you for some help! :D ;) Anyways, I really look forward going out for dinner tomorrow! Varför skriver jag på engelska? hu. jaja. puss å vi höres! :)

2007-03-30 @ 21:09:20
Postat av: Carro

hej vännen! Men faan va synd att du inte kan vara med! Är du helt 100 på att du inte kan? (a) Jag ska nämligen också vara med juu.. ta hand om dig! kraaam

2007-04-02 @ 11:49:12
Postat av: Emma

Jennyjennyjenny!
Men ja e verkligen tankspridd.. kom på nu att jag skulle ringa dej! Å nu känns det lite sent å ringa, ja menar vi hardworking women behöver ju vår sömn för att vara på topp varje dag! ;) Hur blir det imorrn med visningen!!!? Löste det sig med jobbet??! åå förösker nå dej imorrn på nå sätt.. Hoppas verkligen du du fick ledigt! :) Puss!

2007-04-03 @ 22:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback