Tisdag 6/3 -07

Måste bara börja med att säga att de är jätte kul att läsa kommentarer av sånna som inte känner mig (tror jag) Och vet inte men jag får väll hålla med om att jag är en "ytlig människa" om jag tycker det är fel att göra underhållning av människors svagheter. Thats it!

Men men satt på t-banan i morse o bara kände att nej, usch vilken seg dag folk lucktade äckligt och jag va sååå trött. Men då ringde sötis simon och mundtade upp mig. Träffade honom snabbt på stureplan och han bara prata snabbt men det bidrog till att förgylla min dag. Så kl 10.30 stressade jag iväg till brottsofferjouren. Man hjälpte mig att ringa försäkringsbolaget som dock va lika j*vla otrevliga igen. Fan jag betalar för att få hjälp o nät jag väl behöver det så nekas jag stödet jag borde få!
Fick prata med polisen också som berättade att man nu hade ett namn på en gärningsmännen/kvinnorna. Känns skönt men håller inte våra bevis och jag ändå måste konfrontera dom i rätten så kommer jag inte våga jobba kvar. Om dom går fria. Orkar inte sitta och få fler nekanden.

Saknar Lina och Kajsa massor! Inte hört nått av kajsa på en vecka nu, har ingen aning om hur du har de gumman!

Men men tisdag igen o snart fredag hihi. Blir nog en utgång med min kära lovisa! Sen MÅSTE jag hejja på ola på lördag o så blir det nog fotografering på söndag för argenturen.


jätte trött så avslutar här.
Sweet dreams!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback