20

image66 

Mmm...igår flödade champagnen som jag pimpat upp lite med bladguld.
18.30 kom Lovisa, Emma, Claes, Niklas och David, dom såkalltat närmst sörjande ;) vi tömde men magnum moet ganska omgående och sedan gick vi lös på vinet och killarna på ölen...ska nog satsa på ett inte så lätt drucket vin nästa gång *fniss* för redan en timme senare dansade vi på bordet och stolarna i vårat lilla lusthus *skratt*
Jag kunde inte ens byta kanal på radion eller lägga i en ny cd efter ett tag men jag tror inte att någon tänkte på att de brusade massor då jag inte lyckats ställa in rätt frekvens.
22.25 kom iaf taxin som tog oss till la roche. david konstaterade att det var en ung kille som körde och därför fick vi höja radion massor. Tror att alla utom emma mådde kanon när vi ramlade in på La roche haha sötnosen!
Vi högg in på tårtorna snabbt innan resten av allt folk började ramla in. Shit va många vi blev! De hade jag inte väntat mig! Tack ALLA för att ni kom! Helt underbart!
Klockan 24.00 bad claes camille sänka volymen och tog ton för mig, tack söta! 
Jag kände att jag spårat ur lite och varken Cafét eller stures kändes sådär jätte lockade...så jag avslutade min kväll i en jakuzzi, underbart! För att sedan lite otippat hamna på stureplan igen och springa till mc donalds med emma och david...frächare taletter finns ju...
 
Så nu är jag alltså 20..hm...  De känns bra hihi

Kommentarer
Postat av: Emma

Jenny, det var verkligen en kulig kväll måste jag säga! Trodde ett tag att det inte alls skulle bli bra nånstans för mej men det blev ju superb sen!Fler sånna kvällar! Tack för allt! ja du vinet var vekligen LÄTTrucket..OMG! ;) Puss!

2007-05-06 @ 21:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback