6/5-07 Jenny 20år!

image67
Kvällen började ganska lungt med att vi korkade upp champagnen.

image68
20.00 var claes fortfarande städad...

image69
David fixar värdinnan...
image71
Emma och Lovisa va söta som vanligt!

image72
PRESENTER ME LIKE! haha
image73
Fick budat 20st röda rosor av Kim - tack söta!

image74
1timme senare iiiiiiii haha

image76 
Gorgeous!
image77
fråga inte..
image79
nille & emma
image80
Babes

image82
nej, jag vet inte vad jag gjorde under bordet?!
image83
David and me goes wild!
image84
Nille and me
image85
David din stekare!
image86
Jag tog en liten tupplur...
image87
somliga hade det bra ;)
image88
lovisa och claes!
image89
och klockan va bara 21.45.....


Med hänsyn till att "den man inte minns har inte hänt" har jag valt att inte lägga ut resten av bilderna *skratt*
Ni som vill se får be snällt ;)

image90
Något berusade på La Roche..men tårtan var god ;)

Tack igen alla som var där!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skärp dej kära kära vän! åå du ska få!!!
ååååååååååååååååååååååååååååååååå du din lilla skit...ååå puss (en halv-arg sådan) HAHAHA, ja, jag skrattar mest, haha

2007-05-07 @ 22:14:58
Postat av: Jocke

Grattis igen, sötnos!

Och vem kunde ana att David var en player?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback