Doldakameran, Mikas...

Wow fråga inte men blev crazy bilder! *skratt* Att jag ens kunde hålla upp ögat med fjädrar runt va en gåta!
Och nej jag är inte så blond ;) *fniss*
image101
image100image99

Va iaf ute och käkade med oscar igår och lyckades 2a gången på en månad bli utsatt för dolda kameran! vad är grejen?! Är jag så rolig att filma???
Slutade iaf med att vi tappat matlusten och svt fick så för vår nota. Och nej ni kommer inte att få se det i höst.

Idag var en lååång dag stod på karla, pratade med lite trevliga kunder och en kille som har två labrador valpar (helt underbara) berättade att han jobbar för Mikas och ville fota mig och ha mig dit ist för Up!...till saken hör att jag trivs så bra på up! så njee inget för mig i think.
Ska visa lite kläder för Speedo på tisdag kommer kanske lite bilder.

slutade dagen med att avragera mig på gymmet. Såååå SKÖNT!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback