Onsdag+fredags visning

Aloha!

Hm..börjar med gårdagen..efter jobbet SPRANG jag till repet inför fredagens visning. Alla hade redan övat innan ag kom men jag satte allt på första försöket ;)
Tjejerna som ska visa bikini va lite för långsamma i bytet så jag fick hoppa in lite spontant. så ska alltså gå i bikini iiiiiii...!
Först rosa linne klänning som glider av..kul... sen bikni och sen för reiss eller hur de stavas... dom andra går i shorts och klänningar medan jag fick en tubtopps klänning och en tubtopps...baddräckt! usch är inte i form för det alls..

men jag tror att det blir en grym visning och sen en trevlig efterfest på cafét!

"We look forward to having you at SENSY!

We have had great response and therefore it is certainly going to be a full house on Friday! We will open the outdoor area with tents (in case of rain) as well. In case you would like to come to just certain events during the night, please note the schedule below.

1730-1815 Mingel

1815- Interview of Women Entrepreneurs

1915-1940 Frida Boisen, Editor in Chief for Plaza Kvinna speaks about trends for Spring/Summer

20.30 Fashion Show

21.00-21.30 Live Entertainment:  Sara Rumar

21.30-22.00 Mingle continues

22.00 SENSY goes Café Opera

Please note that the event is fully booked and only those who have RSVP'd will be able to attend.

FOR PRESS ONLY: A press conference will be held here at 16.30 on Friday.





WARM WELCOME! "


Camilla ringde mig igen idag.. TV4 hade önskat några modeller som skulle visa kläder för svenska designers.. Men det var ett gratis jobb så jag tackade nej.
Han även prata med andrea som sa att mina bilder var underbara! Känns så himla kul! Får dom i morgon =)

Ska kila och se top model och sen victoras secret visningen igen! sååååå bra!
take care!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Du kan väl fixa in mig på visningen? Jag måste ju veta vilken typ av bikini jag ska ha på mig i sommar...

Postat av: Claes

jocke, vi föredrar dig naken

2007-05-11 @ 19:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback