Sensy Sparkling Glamour

*skratt* claes och jocke ni är för sköna! älskar mina kommentarer från er helt enkelt :P




Sensy Sparkling Glamour, 2007-05-11
Shenet bjöd in till VIP-mingel för speciellt inbjudna med stor modevisning, Mini Cabrio Sidewalk, enklare mat, chokladprovning, lattes och rosévin. Sara Rumar sjöng och Plaza Kvinnas chefredaktör Frida Boisen pratade om sommarens trender. Några lyckliga plockade hem fanatiska priser från till exempel Dolce & Gabana, Reiss, Dyberg/Kern, Triumpf, Motorola och Dermalogica. Och alla gäster fick med sig en välfylld presentpåse från sponsorerna.





Igår rusade jag ner till salongen i sturegallerian efter jobbet. Fick håret uppsatt i två flätor som sedan festes på huvudet under jadu visningen, för triumpf släpptes flätorna ner och sist för Reiss släppte man ut våra hår helt och ruffsade till allt.
Var väldigt mycket folk i en så liten lokal och kaos utbröt när alla ville på toa där vi bytte om. + att man hade garderoben där! Ogenomtänkt... men men 20min innan visningen fick vi stänga av.
Back stage rummet hade typ panoramafönseter så bara att vänja sig med att strippa för folk, denna gången för hela kungsträdgården.

Min första utgång var för Jadu.
image91
andra för triumpf men dom bilderna hamnade inte på nätet tack och lov!

tredje va för Reiss..
image92
och även sista var för Reiss då i baddräckt utn axelband och djupt urringad rygg men den bilden får inte plats haha

image93
image94

slutade med en sväng till cafét på efteresten och mingel med vänner
image95
där bröt jag mitt nyårslöfte...(inga mer vimmelbilder) fan!

Ikväll blir de schlager i soffan med min ny inköpta Taittinger och godis (va nämnligen på systemet för 1a gången idag *skratt*)

Kommentarer
Postat av: emma

Å du såg übertjusig ut jenny! :) Höres! Puss

2007-05-13 @ 09:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback