Sista gången med min bästa Johan! =,(

Ojojoj på tiden att jag skriver vaaaa ;)
Haft så jäklarns mycket med jobb och fest och träning och ja allt så inte hunnit sitta här på länge..men nu så =)

JObbat hela dan, med Lexi...som har blivit tonåring och sätter sig emot allt. Vilket resulterade i att jag har rivsår på fötterna och en sträckt höger arm.
(för er som inte hängt med är lexi min chefs rottis)

Igår kväll! mådde jag så sjuuuukt dåligt! Kollade på film med fredric när han sa men jenny du är ju kok het! Sen jaa..mådde jag så jävla illa! stackars fredric fick ta hand om mig =(

Men va på benen igen och jobbade som sagt idag och va på gymmet nästan i itd...2min innan vi skulle börja.. blev hur som lungt idag. Johan fick va snäll ;) vi uppfann en ny dans och stretchade jätte mycket..ssååååå skönt! va vår sista gång tillsammans...gud de va nästan lite deppigt! haft så kul! Men vi lär nog springa på varandra på balance vare sig vi vill eller inte =) Men för er som vill börja träna med PT, ta Johan han är bäst!


Så..hm... ha en trevlig kväll alla jag ska kila och ta en låååång duch och sen INTE se fotboll hahaha


Joooooooooo jag och david har bokat resan! 3-9e juli i riccione sen 9-13 med niklas och los italianos haha i jesolo! de kommer bli gryyymt men attans va slitna vi lär va haha!

image96
riccione

Kommentarer
Postat av: Jocke

"Vilket resulterade i att jag har rivsår på fötterna och en sträckt höger arm.(för er som inte hängt med är lexi min chefs rottis)"
Och jag som hoppades på att du äntligen varit med i en catfight...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback