SOMMAR!

Sommar sommar sommar!!!
Igår kändes det som 1a riktiga sommar dagen i år! mmm underbart! (att de ska regna hela veckan ska vi inte tala om) satt ute och åt frukost lääänge han till och med bränna mig och få en "snygg" solrand i urringningen.
Mammas chef med familj kom på grillmiddag senare på kvällen. Vid 22.00 tiden åkte jag mot bromma och dao beach där jag skulle möta upp Danne, karin och shifteh (stavade jag rätt?) mycket trevligt! Några smirnoff senare var det ännu trevligare hahaha!
Vilken underbar thailands kännsla det var! lär bli fler kvällar på Dao i sommar!
Så träffade jag Mårten! mycket trevligt! måste iaf ha varit 2år sedan vi såg sist!

En mycket trevlig kväll som slutade....när solen gått upp vid hm...05.00




Snart sommar därför en liten sommar bild! iiiih 3år sedan..då jag va liten och gullig hahaha

image98


puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jocke

"...och shifteh (stavade jag rätt?) mycket trevligt! Några smornoff senare.."
Den första har jag ingen aning om men om inte smirnoff har har fått en billig kopia så tror jag det kan vara en felstavning


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback