En händelserik helg. Hjälp!!!!

Sitter här söndag eftermiddag efter en lååång promenad med Charlie, Frida & Helmer och tittar på gamla bilder...
Känner hur nostalgin kommer krypande ;)
Ni som var med på plats, vilket var väldigt många av mina nära vänner missn säkert hur nervös och skakig jag var när allt var klart och den här bilden togs.
Jag minns hur jag gjorde min debut på catwalken , helt färsk och super nervös! Men ni som var där stöttade mig till tusen! Kommer aldrig glömma det!
Alla bakom scen frågade om "det gick så bra för mig!?" verkade som att jag hade hela publiken med mig ;) jag hävdade att jag inte kände någon i publiken *skratt*
image307

Fredagens utgång var kanon!
Började i Johans brors lägenhet på östermalmsgatan. Ett stenkast från där vår övernattningslägenhet låg innan vi flyttade till hufvudstaden.
Påvägen där ifrån gick David och Johan och trallade medan de höll varandra hårt i handen. sött.
Jag och Ac pratade ut lite efter gotland för några veckor sedan. Allt slutade kanon och vi röjjde loss totalt.
På vägen till cafét gick vi förbi berzeli och såg mats spela där inne. Jag måste sett ur fånig ut när jag stod och hoppade och vinkade innan han såg mig och jag hoppade fram till rutan och gav den eller ja...mats en puss.
Väl framme vid cafét slank vi in allihopa och köade lite till garderoben innan vi intog dansgolvet.
Vi röjjde loss totalt alla 6 och hade sååå kul! Men trotts att grabbarna var med så flockades dansgolvets killar som flugor runt sockerbitar. När jag och kajsa blev lämnade ensamma passade två modiga grabs på trotts att dom sett att vi dissat flera innan dom. Kajsa hängde på och jag agerade "wing man" efter ett tag kunde jag inte hålla mig utan sa snällt men bestämt att
Jag: " du grabben jag vill inte att du klänger på mig"
han: "va tycker du att jag klänger!?"
Jag: "du står och gnider ditt skrev mot mig och tar på mig så JA jag tycker att DU klänger."
Han: börjar försvara sig...
Jag:"skippa de där med att försvara dig, jag är inte intresserad."
Sen ville dom inte dansa mer..konstigt...mohaha

Sprang även på prinsen som satt och myste vid ett bord med sitt lag. Blev jätte glad över att se honom. Han hade super mysiga lagkamrater..eller kanske är så att jag gillar komplimanger :P

Jag och kajsa hängde kvar till ca kl halv 3 innan vi bestämde oss för att hälsa på Mille som jobbade på L1 den kvällen.
Kajsas nyinköpta skyhöga skor hade mördat hennes fötter så vi bytte skor på vägen. Jag trodde även jag att mina fötter skulle dö.
På L1 pratade vi lite med vakten som snällt släppte in oss och så fick vi en drink av söta Mille.
Minglade lite och den ena efter den andra konstiga killen kom fram och pratade med oss. En kille stod mest brevid och log innan han hälsade och började prata med mig, tog väll ca 4sek innan han vän kom fram och frågade om jag stog och stötte på killen som spelar i hammarbys a-lag. trogen djurgårdare som jag är tittade jag lite konstigt på honom och vände mig till kajsa istället. Vid de laget var jag sååå trött på alla konstiga killar.
Tanken var att göra Mille sällskap till Village efter stängningen på L1 men vid 3 insåg jag att jag var helt slut.
Blev hem gång istället.
Super skönt.
Hela gårdagen var jag helt förstörd. Mats kom förbi och sa hej innan han skulle iväg o spela, mysigt.
Sen såg jag o systern matchen..skit matchen =(
innan jag somnade som en stock.
Ikväll blir de dock bio med Jimmy. ska se en film vi varit sugna på i säkert 2veckor nu så d ser jag fram emot =)
puss

fan nu glömde jag de viktigaste!
I need some HELP!!!!

Blivit tillfrågad om jag tillsammans med 3andra modeller från agenturen + andrea och camilla vill åka med till budapest nästa vecka tis-sön och va med i en modelltävling för milano. kommer va massa jobb o intervjuer allt kommer även filmas och visas i swe och världen. låter som en stor chans men till saken hör att jag börjar jobba imorrn på mitt nya jobb. känns skit jobbigt och fråga om ledighet 2a veckan! :S uppkörningstiden den 1a dec kan jag i värsta fall skjuta fram.
Vad tycker du? ska jag åka?


Underbara klipp ni måste se!
http://www.youtube.com/watch?v=ikqEuFv70vk&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=6_mi_VnK-Sg&feature=related

Kommentarer
Postat av: kakan

gå in på iamyou.blogg.se
Visst e d anders?

2007-11-19 @ 15:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback