En tripp tillbaka i tiden...

Det finns så mycket viktigt man kan göra när man igentligen borde stressa och packa!

Som att titta på gamal bilder...
Här kommer några nostalgi bilder från åren som gått...
Glöm inte att detta är LÄNGE sedan! Vissa bilder borde ha raderats och förblivit pinsamma minnen!

image308
Jag och danskan möter upp min kära far och ranchägaren i bergen i andalusien efter en underbar galopp i solnedgången.

image309
Bäbis Charlie som idag är en varg!

image310
Lovisa och våra NYC killar på Berns.

image311
På den tiden va var unga och orädda, red vi hem till mig. Jag och min indianhäst Blejkskjoni.

image312
Malta med vici, jag gjorde det kalassiska misstaget att lyckas ha av locket på parmesanosten. (tack gode gud att de inte var salt.) Italienar hunkarna brevid oss hade iaf kul...

image313
Fråga inte!
Men med falskleg och kanske lite många drinkar bjöd vi rätt rejält på oss själva då vi tog temat på skivan (som inte fanns) på nasty till en ny nivå.
observera att det står RO-BB-AN  en bokstav på varje bröst. En lycklig kille troro jag ;)

image314
Gud det här va länge sedan! Men rackarns va jag och lovisa va kära i denna uppsala/surf hunk som vi aldrig sett efter det.

image315
Sveriges(min) man *fniss*

image316
Emelie & Jag i italien med en hel hög beundrare. Kusiner, syskon och gud vet vad va inbjudna för att träffa oss.

image317
1a gången någon sa till mig att "jenny du kommer att bli modell" va på denhär festen, bilden tagen av en man som va helt säker på en framtida karriär för mig...tvivlade då men han hade lite rätt iaf.

image318
Italienarna på besök i swe... jag & anna låg och njöt i solen... på bilden ser man oss sticka fram underst i högen av pizzaälskare.

image319
Pimp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback