FotoTorsdag, MysFredag & 40årsLördag

Torsdagens fotografering var grymt rolig! Erik var grym och vi hade nog lite för roligt. tror dock att några bilder blev grymma!
"va kul jenny att du är med på några av dom bästa bilderna jag någonsin tagit"

Vi båda är väldigt öppna och när man sätter ihop två sånna människor så är det lätt att det spårar ur lite ;)

Kajsa kom vid 21.00 och tog lite "bakom kulisserna" bilder.
Avslutade kvällen på Inferno med Bettina med vänner och söta Louis.

Klicka för att förstora;)
    

Fredagen blev hemma mys med Jimmy.
Va sååå trött efter jobbet, sprang hem och duschade innan jag skulle på intervju på nya företaget.
Intervjun gick kanon och jag skulle lämna besked på måndag.
Va super nöjd med min prestation och val av kläder. vek min fatal dress från wolford till en kort pennkjol och drog upp den i midjan och så vit skjorta och en stramfläta till. jag va kanon snygg..som vanligt :P
Mötte upp JImmy och cristoffer på vassa äggen efteråt och tog ett glas vin innan vi åkte och handlade till en super mysig middag framför tvn. mmm...

Lärdag morgon började med frukost på ett café. mums va hungrig jag var när jag satte tänderna i en ost och kalkon macka!
vid 12.00 fick jag skjuts hem och han bara byta mjukisarna till ett pa jeans innan jag satt i bilen igen påväg till norrköping med min mammi. 
Min moster skulle ha 40års fest. 
Pappa hade fixat middag till festen (sååå snäll och underbar) 
men jag väljer att lägga upp lite bilder och att inte berätta så mycket om festen. 
Jag hade min röda och vita Bea Szenfeldt klännig för 1a gången.

    

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback