Im going to Budapest!

Va F*N! ( jag vet att man inte får svära men detta är det 3e inlägget jag skrivet som inte publiceras! nej det är inte för att de är för snuskiga detaljer, tyvärr)

Gör ett nytt försök:


TGIF!
I fredags var det personal fest. tror dom hade laddat med 15liter vin på 10pers. Men Lilla jag var så trött efter en vecka med nya intryck och längtade mest hem till soffan, filten och att gosa ner mig drevid Jimmy.
Så så fick det bli. när jag slutade lämnade jag gänget och åt istället tacos framför tvn men Jimmy, Sheila & Lars.
Grabbarna va så himla duktiga och gjorde så mysigt medan jag och Sheila fick sitta och mysa med ett glas cider.

Sen utbröt kaos, idol började! Daniel gjorde som vanligt bästa framträdandet. Så åker han UT!? vilket skämt!
Vad slagningen om vem som skulle vinna glömdes bort i all frustration. Den enda som satt och mös i soffan var nog Lars som hejjar på Amanda.

Efter en stund kom även Niklas och Jenni på besök och stannade till jag började gäspa, usch va så trött efter veckan.
Njöt till 110% när jag fick krypa ner i sängen och somna.

LÖRDAG:
Morgon, jag fick ännu ett nytt smeknamn. "Valpen" tack sötnos hm...

Jimmy gjorde en underbar frukost till oss innan vi åkte mot stan för att hämta upp Lars och ta en fika.
vet inte men fikat blev för mig mineralvatten på stures ;) va sååå mätt efter Jimmys frukost.
Vi träffade Jonas och ett par jag faktiskt inte missn namnet på (skäms) och deras lilla Kelly.
Jag och kelly på 6år satt och tittade på bilder på min hund och farbror Lars va generös nog att ge henne en enkrona. Jimmy i sin tur körde över allt motstånd när hon fick en 50lapp. Tänk va lätta varelser barn är. Ärligare människor finns inte!

På kvällen var jag på drink hos lilla Kristina som fyllde år innan jag och kajsa bestämde oss för att skaka rumpan på cafét ännu en natt.

Söndagen blev lugn hemma och slutade hos Jimmy framför en film jag sett början på innan jag somnade...slutade så även denna gång.

Igår blev det klart att jag drar till Budapest med Upmodels. Major från milano har en stor modell tävling som vi är bjudna till.
Kommer inte hem förän söndagen den 2a dec.
Kanske kan jag blogga från budapest annars får ni ett trevligt inlägg att se fram emot nästa vecka med för hoppningsvis massa roliga bilder.

Hade gärna berättat lite om resan men det jag vet är att jag åker 08.40 och att en bil hämtar oss på flygplatsen i budapest och kör oss till hotellet där camilla & Andrea väntar på oss...

 Var rädd om er så hörs vi när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback