Mys!


Hej mina älsklingar!

Idag får jag med 100% säkerhet höra om nya jobbet. Super spännande!

Igår åt jag och Jimmy en super mumsig middag bestående av wallenbergare och pressadpotatis.
Såg fotbollsgalan och till min förvåning och stora glädje uppträdde min Ola Salo! Hi´s the one!
Somnade rätt tidigt och i morse när vi vaknade snöade det för fullt! Jimmy slog på julmusiken och en såndär härlig jul feeling kom smygande. och jag blev sugen på lussebullar och att se loveactually med huge grant.

Pluggade teori 1,5timmar innan jag kom på att jag borde åka hem och tvätta lite och plugga resten hemma.
Ikväll såg jag att de gå massa mysig filmer på tv! Bla: den där mary. kate & leopold (rekomenderas)  och dokumentären om vår kära astrid.

På fre kommer min kära david hem och jag har lovat en utgång. de ser vi fram emot! Förfest hos mig innan cafét.

Njut av dagen sötnosar! Snöar helt underbart. när jag kom från bussen och tittade mig i spegeln (förväntade mig en genom blöt sliten bild av migsjälv) men rackarns vad fräsch jag såg ut! ;) så ut och promenera!
Helt underbart ute!


MOhaha måste bara inflika med att kandidaterna för nutrioulet model search är uppe på deras hemsida.
FÖr er som missade det blev jag tillfrågad men i samråd med min agentur tackade jag nej,
Blad kandidaterna finns bla en tjej som jag slog ut ur café operas model challenge (hon va helt säker på att vinna men kunde inte ens göra den enklaste kombinationen rätt. sorry girl)
Nu kommer mitt ego men ledsen tjejerna som tagits ut till finalen tilltalar mig inte alls.
Vad säger ni?
http://nutrioutlet.com/modelsearch/
Hade det inte varit smartare av Nutrioulet att anställa en riktig modell till sin kommande kampanj?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback