Prinsessans helg.

Fredagen inleddes med en mysig middag med familjen och söta Helena. Va så kul att träffa henne igen!
Vi pratade om när vi hade varit på premiären av Lejonkungen i luleå för massa år sedan..hjälp va gamla vi har blivit! Jag minns knappt när den kom ut!

Vid 22 kom Jimmy och hämtade upp oss och lämnade av helena hos sig på odenplan innan viåkte hem till honom och slängde oss i soffan framför tvn.

Lördagen började med en olagligt lång sovmorgon.
På vägen till stan för en lunch va de någon ;) som lyckades slänga ur sig att de va match kl 14.00 med a vs. mu som vi bara inte fick missa!
Så vår mys lunch blev på en liten irish bar på grevgatan tror jag d va och bestod av mest pommes.
Jag fastnade faktiskt ganska snabbt i matchen (ovanligt) dock blev de mycket lättare 30min in i matchen då jag insåg att jag blandat ihop lagen ohc hejjat på fel lag hela tiden! typiskt mig så insatt är jag.

Lör kväll var jag barnvakt. systeryster hade en väninna här och jag läste sagor och lyckades självklart somna själv när jag nattade barnen.

Nybadad galen varg!

Söndag va de upp tidigt och så hämtade lina m.fam upp mig och körde oss till kajsas jobb där vi tre åt lunch ihop(eller såg på när kajsa åt lunch eftersom att vi precis ätit frukost). super mys att samlas vi tre tjejjer igen!
När kajsa körde iväg oss igen så kilade jag hem till en bakis liten jimmy. Fick med honom ut på lunch. Dock så lyckades vi köra fel så blev en liten rundtur i äppelviken och sedan ut på drottningholm där vi hittade två restauranger..men ingen passade oss. Kikade även in i slottet lite.

Vi beslutade oss för att åka mot stan igen där vi kände oss mer hemm.
Lunchen slutade på Villa källhagen vid deras öppnaspis där vi satt länge och mös i värmen.

Eftersom att det faktisktvar allahelgona helg så köpte vi varsitt ljus och åkte till skogskyrkogården för att skänga bortgågna nära och kära en tanke.
Det var såå vackert!



Efter den ordentilga och sena lunchen lutade middagen åt att bli varmamackor...men slutade med att vi njöt av biffrydberg framför tvn.
Otroligt mysigt slut på en härlig helg!

Måndag morgon. Jag åkte hem för att möta upp kajsa och gå en powerwalk i grönsta skogen.
Orienteringskunskaperna är inte som det borde så vi hamnade lite vilse och kramade träd i hopp om att en prins skulle rädda oss. när vi insåg att ingen kom så gick vi hem. ;)
  

"Jenny, snyftningarna kommer ändå inte komma med på bilden." - Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback