Torsdag

haha tack emma för jämförelsen med carrie *skrattar*
image289

Igår var det nära att jag ringde Frida och ställde in vår drink kväll, och samma sak för henne. Men rackarns vi ryckte upp oss och vid 21 var vi påväg mot stan.
Ramlade in på Inferno ca 21.30 och sprang genast in i söta Louis. 
Vi tog plats uppe i de "röda rummet" och efter ca 5min skuttade  jag ner mot baren med en något luddig beställning jag fått av frida.
Ställde mig mitt i baren och bartendern såg mig direkt men dock sa han att "tjejjen det är redan beställt till dig" frida såg lite frågande ut när jag kom tillbaka men efter mig kom Louis med två underbara äppeldrinkar.
Mums!
Efter att vi suttit och myst i vårt här ca 1h kom louis och hämtade oss till baren där han hade förberätt med två stolar och vardist glas bellini med champagne åt oss.
Så söt!
Vi fortsatte med att smaka drinkar med bartendern från den kommade drinklistan. kommer att bli kanon!
Vid 00.00 kom fredrik och hämtade oss och vi lämnade pojkarna efter en så otroligt trevlig kväll!
Vilka killar snacka om att skämma bort oss =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback