2a dan på jobbet

2a dagen på jobbet, Va på vår andra anläggning idag idag. Träffade personalen där super gulliga. En gubbe fick jag dock krupp på, förlåt så säger man inte men tider förändras och lika så språket & hur man arbeter. man måste kunna vara lite öppen för förändringar.
Men men resten är kanon! hade varit en födelsedagsfest i helgen för en i personalen och självklart lite skvaller. Vem låg med vem. alla va lite förlägna men en tjej försa sig lite o jag fattade direkt vem HAN var trotts att jag bara trffat kille en gång. Tänk va förutsägbara killar kan va *fniss*
Efter lunchen dök världens sötnos upp *mums* tänka sig att de faktiskt finns söta kockar! Rackrans jobbigt att leva med dock..tänk va tjock man skulle bli av all go mat!
Hur som trivs jag kanon bra!

Igår bokade jag biljetter till Gotland. Åker nästa fre-sön. David here I come!
Ska bli så kul o träffa min toppen kille!
Tar flyget som tar...35min! haha nästan ett skämt är lixom upp o sen ner igen!
Så nästa helg får visby se upp Lidingö kommer på besök ;)

Linda från Nutrioulet ringde precis. Frågade om jag kommer på fre. Men i samråd med camilla ska jag inte medverka i deras modell tävling.

Nu blir de dog walk med Frida & helmer!
Puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

var jobbar du någonstans? =)

2007-10-19 @ 11:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback