Barbie & en älva

Lördagen började med en rask promenad i solen med magneten kajsa, och charlie så klart!
Vädret var heeelt underbart!
image256
Min bushund ;)

Bilden jag tog på mig & kajsa fick jag inte lägga upp, magneterna var inte sina rätta jag så tidigt på morgonen. :P

På eftermiddagen åkte jag & pappa för att hämta helium till blaongerna på hans kontor, jag passade även på att ta med en flaska prosecco till middan ikväll. Mmm...

Vendela & emelie klädde ut sig till 2 prinsessor på kalaset, en snäll i lila/rosa och en dum i svart/vitt
image257
Jag har gjort maken ;)

Jag & kajsa (
www.Kajsagoestasking.blogg.se) Var barbie & en älva =)
image258
image259

Kajsa hade snott pappa lennarts skjorta och målat både blommor & vingar på den & jag hade mammas klänning hon köpt för en fest i Monaco med pappa när hon var 23år. Den är så söt!

Nu ska jag hoppa i duschen och iväg och se nya filmen...
image261
med familajen...

take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback