Därför förlorade DIF igår...

Jag Lyfte 12.30 från Visby flygplats.
Ledsen att lämna david men överlycklig att lämna gotland.
Resan gick bra tills landningen. Det var galen turbulens! Jag som på dit resan konstaterat att jag nog inte var så flygrädd längre var nu livrädd och tog tillbaka allt.
Väl nere på marken va de nära att jag va så lycklig att jag tackade Gud för att jag levde.

Pappa hämtade upp mig och vi fick i oss lite lunch innan vi åkte till kungliga för att se vendela spela badminton med Davids bror.
Sååå duktiga!

Sen va de hem & duscha (han inte ens se matchen! DIF - BP)
Söta Jimmy kom och hämtade upp mig, vi var väldigt effektiva och tvättade bilen (vilket teamwork det var!)
sen handlade vi och åkte hem till honom och lagade mumsig middag!
Såg Jakten på Lycka som var bland det mest tragiska jag sett tyvärr.

Mitt under middagen ringer Enrico och konstaterar att dom gjorde en dålig match...hm.. vad skulle jag säga annat än att hålla med? ;) närå.
Jag hade sagt tidigare att jag kanske kulle varit där men hann inte så struntade i det.
När jag sa de kom det snabbt ett "thats why we dident won!"
Så nu vet ni det. Hade jag fått polis eskort från bromma och hunnit gå på matchen hade djurgården vunnit igår ;) eller?

Min söndag var iaf bland dom mysigaste på länge. Tack sötnos!

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback