fix

ÄÄÄÄNTLIGEN!
Shit va allt går bra nu!
Ska på anställnings intervju imorrn i en butik här på ön. snacka om bekvämt!
Har även ägnat dagen åt att fixa med utbildningar inför våren. hm... inte så många som startar men men några
okej iaf.

Men tillbkaka i tiden lite.
I morse ringde jag frida som föreslagit en date i hundhagen.
Jag, charlie, vendela, frida & helmer.
Dogsen lekte av sig medan vi njöt av en te/latte och bullar i solen. Mys! så borde alla dagar börja!

Efter de skuttade jag hem för att frächa till mig inför mötet inför visningen nästa tis.
Smyckena kommer från butiken på stureplan 13 brevid east.
Fan jag hatar att prova ringar! självklart fastnade jag i en! fick panik innan jag ens försökt komma loss. (gick dock utan problem till sist!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback