Gotland fre-sön

Hej Mina vänner!

Gårdagen på wolford gick kanon (förutom att två ansvariga började bråka) tvärr missade jag helt de där med att ta bilder, så ni får fantisera istället ;)
Jag och julia gjorde dock ett bra jobb.
Efteråt kilade vi ner till Wolfordbutiken där vi plockade ut dom produkter vi ville ha. Blev tajta klänningen och stayupsen + ett par stumpbyxor till mammi.

Kilade in på reiss och hejjade på sötnosarna oskar och marc. Ska se om jag lyckas få över lite bilder till oskar snart från plåtningen med mathlas.

Sen blev de shopping på NK lilla syster fyller nämnligen år idag!
Min lilla prinsessa blir 12 år! Hurra hurra hurra hurra!!!!

Blev spontan mys middag vid 20.00 tiden och kom inte hem för än vid 23.30 *gäsp*
Svårt att slita sig när man ligger nerbäddad i soffan efter en go middag (som jag handlade på NK) och ´mumsig glass.

Började jobba 09.00 i morse. Det verkar som att jag kommit in i gänget nu, för nu är alla inte så söta längre haha
utan tok retas med lilla mig.

Lyckades även krossa ett glas när jag halkade och fångade nästan allt splitter i urrigningen :S så stått och försökt plocka glas ur tröjan utan att de skulle se för konstigt ut.

i morgon drar jag till min lilla valross david på gotland och blir borta HELA helgen, så jag klarar mig utan fylle samtal 03.00 på natten jag är iaf inte hemma :P

Har lite problem med va jag ska packa men tänkte...
* Rosa 2 be free mjukisbyxorna
* Ngn mysig t-shirt
* mormors stickade strumor
* en kappa + gåsen
* Pälsskorna
* Rizzo stövletterna
* Marc jacobs sandaletterna
* Karen Millen klänningen
* min favvo lilla tajta svarta
* två par acne jeans (Blå&vita)
* underkläder
* några extra toppar

och så självklart massa make up och hår grejjer.

tror jag kan klar mig på de...
Fast lite osäker på om jag kommer känna mig för uppklädd i karen millen på lördag... eller äh man kan aldrig bli för uppklädd...i sthlm iaf...
image266
Så mina vänner ha den kanon helg! för det kommer jag att ha!

love
//Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback