gutefest med fårskallar

Hon hittar en strand med fin sand att sola på och en liten ö där hon upptäcker...5 små får...som tuggar på små använda plåster...dom är studenter...

Framme på gotland... ön som lämnats åt sitt öde under vinter halvåret. man är isolerad...och tar vad man har.

Oj tänka sig jag sammanfattade gotland vintertid på en rad!
Hade det inte varit för david hade jag inte satt min fot här om det inte var sthlmsveckan eller jag hade hyrt ett hus med en hunk på fårö.
tankarna skenar iväg :P

Började med en promenad innanför murarna (de är så de är uppdelat innanför & utanför murarna)
lunchade vid vattnet på en liten krog, blev kycklingspätt med bakdpotatis MUMS! efter min lååånga flygresa på 35min!

Ikväll blir de gutefest med fårskallar..typ
på ELIT som är the shit sen munken eller gute eller varflr inte hamnplan 5 ....lär va as mycke folk? eeehhh ett o annat får möjligtvis.

But i love it ska ha sååå kul ikväll!

ses på söndag då jag landar i sthlm igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback