Kan inte leva utan...


1. Choklad
Något jag tror att jag delar med många är svagheten för choklad...
(De blir inte bättre av att jag inte tränat på 2v snart! Känner mig snart som en valross! som tur är blir inte min hy lidande.)
image226
Choklad verkar genom att frigöra anandamid, kroppens eget cannabis. Vilket bidrar till att vi känner oss lyckliga & kära...
hm... kanske därför jag alltid går runt och känner mig lite små kär fast jag igentligen inte har någon att vara små kär i *skratt*


2. Champagne
Det är något visst med denna sprudlande dryck som gör att jag inte annat än älskar den!
De miljontals bubblorna, den härliga friska smaken, de tunna glaset som immar igen av den perfekt kylda drycken...mmmm

Sverige Bollingers absoluta huvudmarknad då svenskar konsumerar mest Bollinger per capita i hela världen.
De bor alltså en lite James Bond i oss alla ;)
image227

3. Marc by Marc Jacobs
"Good old Marc"
Konstaterade en dam som på ett av Chicagos exklusiva varuhus sprang ikap mig och frågade var mina skor kom ifrån.
Jag håller med, good old marc misslyckas aldrig.
Ska ni köpa ett par skor ni vill ha länge, är sköna en hel natt på dansgolvet men ändå så underbara att man kan dö för dom, satsa på ett par Marc Jacobs i en klassisk modell!
image228
jag & mina marc frågar efter vägen
image229
Jag & mina skyhöga underbara marc åker limousin påväg på en oförglömlig midsommarmiddag med familj och vänner.
image232

Övergivna i sanden.... Förlåt jag var full....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback