Lördag Natt. från G-stan till Grand.

KL 21.00 anlände jag till kajsa iklädd min favvo miniklänning och nya skor..på cykel! tror aldrig jag frusit sååå mycket!!!
vid 22 tiden blev vi lite rastlösa, party blandningen på kristinas dator bestod mest av "lugna favoriter" på vägen mot stan ändrade vi planen helt och åkte till gamlastan för att ta en drink. på 1a baren vi gick in på visade men rugby (jag trodde de va swe matchen) så vi gick igen, och hörde då ett besviket sorl bakom oss och några som sa "neej gå inte" vi gick.
Hamnade på after tog en drink, lyssnade på Mika och sedan drog vi vidare till mer kända jaktmarker. Café opera.
Kändes tryggast så.
Mötte gamla klasskompisar på vägen som sa att de va skit där o bara gamalt folk. jaha men vi gav de e chans och traskade vidare.
utanför va kön redan lång trotts att klockan inte ens var över midnatt.
Söta Daniel hade skrivit oss på listan så allt gick väldigt smärtfritt trotts den långa kön.

I entren och garderoben såg vi inte en enda person över 35 så vi bara konstaterade att hm.. våra gamla klasskomisar hade nog haft problem i dörren. Stämningen var nämnligen hög redan i kön.

Vet inte vad de var igår men det kändes som att dom snyggaste mäniskorna i sthlm hade samlats på cafét alla var glada och stämningen underbar!

Efter lite mingel tvingade jag kajsa att svepa sitt vinglas eftersom att tozer spelade rise up!
Jag lyckades direkt hitta världens godbit på dansgolvet, mums!
Visade sig dock vara en dålig godbit så jag dansade vidare med kajsa.
vet inte men helt plötsligt knäpptes skjortor upp och alla var helt vilda.
Stötte på så mycket sjukt folk på dansgolvet, gamla stalkers och nya. usch.

Tror vi dansade i säkert 3timmar.

Så hittade kexet ragg!
det var ett gäng(på 200) ca 30åriga advokater från London på affärsresa.
vid 02.30 sa jag att jag tänkte börja dra mig,´ni vet hur garderobs kön blir sen *usch*
hämtade min jagcka och stötte på min favvo stylist! sååå mysig kille! han utbrast "claudia schiffer!!!" vilket enligt honom är min look alike (tackar och tar emot) och så fick jag massa kindpussar, när han frågade vart jag va påväh (hem) försökte dom få med mig till white men nej me don´t like.
image236
Sprang även på Söta Diana som alltid är lika gullig!

Såg att en av advokaterna följt efter mig och vi körde sten sax påse för att bestämma vem som skulle få gå o hämnta kaja och Mat. Jag vann. och stod kvar i entren och pratade med en kille som konstaterade att jag var en vättig människa haha tack!

När alla var samlade igen bestämde vi oss för att de blev efterfest på grand.
Kl 04.30 åkte jag hem.
Resten är en lång historia jag lämnar osagd.
men "va han nu hette" va besviken när jag lämnade tillbaka morgonrocken jag gosat in mig i och begav mig hemåt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback