magneterna var ute igår...

Innan jag berättar om vår kanon helg önskar jag att bara sända en tanke till vår underbara familj som omkom i tsunamin.
Jag hörde ted gärdestad - för kärlekens skull som spelades på minnesstunden. Jag var inte ens där (orkade inte) men har hört mina föräldrar berätta.
Helena du är så stark! Tänker på dig ofta!





image255

Igår var det fredag.
Jag hade varit ledig och kajsa jobbat men ändå lyckades vi (trötta båda två) ta oss in till Fridays birgerjarlsgatan.
Djn som spelar där är totaly amazing vilket drag!
Började med att vi fick absolut bästa bordet mitt i smeten.
Sen när jag kilade till baren för att köpa drinkar (en kaffedrink till kajsa och en jätte stor ultimate summer peach till mig) kom en liten hårlös tjock kille fram(så såg han ut i mina ögon) han började överösa mig med komplimanger som att de gjorde ont i hans hjärta när han såg mig, hur de kändes att gå ut och veta att man kan få vem man ville...bla bla. jag tackade för komplimangerna och gick.
Självklart följde han efter till vårt bord och fortsatte... till slut sa jag att när man är så söta som vi så måste man även vara lite otrevlig ibland, så kan du vara vänlig att gå någon annan stans för att vi vill vara ifred och är inte intresserade av att prata med er. han såg skit förvånad ut och lämnade inte bara oss utan även fridays.

Där emot hade vi inte kunnat låta bli att spana in killgänget i bordet brevid...
och de på andra sidan baren haha

Magneterna var ute, jenny & kajsa.

Killarna på andra sidan baren va fast.
Då kom ett till gäng killar som kände dom i bordet brevid, de tog inte många min innan två av dom hängde vid vårat bord.
Robbinson vicktor fick som hade lite svårt att bestämma sin ålder fick hälsa på robbinson jenny från 2001.
Han kompis flirtade järnet och vägrade gå utan att få ge mig en puss. men han fick nöja sig med att ge mig en på kinden (han kanske hade herpes!man kysser inte vem som helst)
När vi stod där gick killarna från andra sidan baren förbi och flirtade med mig sådär otroligt uppenbart som jag gjorde på vår filmkväll när jag skulle lära mig blinka med höger öga (jocke och adrian vet)
var på robbinson vicktor la armen om mig. *skratt*
när vi blivit av med alla och även fått lite kommenatarer av kollarna i bordet bakom mig hade vi ju bara modellen med sina vänner i bordet brevid kvar...

även dom kom fram :P den mörka främlingen sa att han brötjärn på dagarna och jag frågade om han inte va modell...kände igen honom så väl...jomen visst han jobbade för synk. men skulle nog byta.
Killen hade så underbar energi och jag sa de. jag och kajsa kontaterade även att shit va kul man skulle ha alltid om man va ute med honom. sa de till honom och han blev överlycklig.
underbar människa!

vid 00.30 begav vi oss mot ön igen, sängen lockade...
Men vi va riktigt nöjda med kvällen.

Får se vad som händer nästa gång magneterna är ute i sthlms natten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback