Visning - Frey Wille

Frey Wille är ett designföretag från Österrike med inriktning på färgstarka och konstnärliga smycken som nu försöker etablera sig i Sverige. Och faktum är att den relativt nyöppnade butiken på Stureplan 13 är den första i Skandinavien. För att fira detta bjöd Aston Media med festfixaren Lars Ädel i samarbete med Sheila Sing, Sverigeansvarig Frey Wille in till modevisning, mingel och mat på Café Opera. Bland gästerna denna kväll syntes bl.a Nina Gunke, Bert Åke Warg, Katja Björlin och Andres Esteche. Och under modevisningen fick vi också se smakprov på designern Anne Perdéns vackra klänningar. Från scenen bjöds det också på underhållning från Johnel. Konferancier för kvällen var tv-profilen Josefine Sundström och närvarade gjorde även Österrikes ambassadör Dr Stephan Toth./Text: Alexander Erwik

Läst Alex text om Företaget och visningen så ni har ett hum om vad jag sysslade med igår?

Jag var först ut i hår och make med julia 12.30.
Han inte käka lunch då jag började morgonen med promenad i skogen med Helmer & sötnosen Frida.
Så det blev en liten ostburgare på MAX (don´t tell anyone!!!)
Sprang till café opera mellan tuggorna och han precis i tid.

Massa srora ruffsiga(skulle bli) lockar senare och sotade ögon var jag klar.
image238
Cutie;) MI MI MI *skratt*

Efter att jag var klar droppade tjejerna in en efter en
Andra modeller från oss var Julia, Margarita, Jenna & estelle.
KL 17.00 anlände även söta mathias och lite senare mats.

image239
Margarita, Mathias & Mats

image240
kaos?

image241
Anne & Göran P
Anne världens goaste designer! Love her! Hoppas semestern är UNDERBAR!

image242
Models back stage

image243
Söta M & Jag höll på att missa visningen när vi fastnade "in the ladys room" tjejsnack you know ;)

image244
Mysiga Johnel Sjöng
image245
Fråga inte vad jag har på mig.
image246
i min porrklänning tsss va inte över förtjust
image247
image248
Julia
image249
M
image250
Sötaste Mathias
image251
Mats? va gör du?
image252
Miii
image253
Josefine och festfixaren lars Ädel
image254
Våra nya vänner Bert åke med sin äkta hälft. Underbara människor.

tack för en rolig dag och super trevlig natt alla!
Love!
/Jen


Kommentarer
Postat av: Lina

Han e så galet galet bra! Älskar Johnel!
Känner du honom?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback