Wolford idag.

Efter att prinsessan sovit 9timmar otroligt djup skönhetssömn efter arbetspasset på 12,5timmar igår så vaknade hon i morse och kunde knappt förmå sig att öppna ögonen!

SHIIIT va trött jag är!

Men men nu ska jag upp och vara snygg! 13.00 har jag och Julia visning för Wolford.
Får se hur de går i deras små bodies och strumpbyxor.
Jag har i alla fall redan nu spanat in vad jag vill ha...
image262
Riktigt snygga stayups! Hett till nyår!

image263
sen vet ju alla som känner mig att jag är ett storrt fan av "den lilla svarta".
Denna klänning/tub kan man variera och ha som
Långklänning, kortklänning, kjol eller va man vill.
Tajt, svart....typiskt mig I LOVE IT!

Sen får jag väll även ta ett par snygga strumpbyxor till min kära mamma =)

image264
hm..även lite sugen på denhär kjolen du kan dra upp så den blir en axelbandslösklännig....


Får se va de blir :P
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback