Lanseringsfest för Ghd...

Efter en mycket lyckad fredag med kajsa bus & en lugn fotbollslördag med syrran så va de åter igen tidig morgon på söndag.
09.40 mötte jag upp drottinggatan 81s elisabeth och hennes sambo i stan för att sedan åka ut till solna och en salong där för att fixa håret inför måndagen.
Han som skulle öppna åt oss 10.00 dök upp 11.00 såvi hade hunnit bli riktigt sura, men när en ur söt kille med stora bruna ögon kom och bad om ursekt och bjöd på frukost förlät iaf jag honom ;)
När jag var klar och slingad (och super blond :S) kl 14.30 dök mats upp han inte prata så mycket då jag blev erbjuden skjuts hem...
Mille bus hade hela dagen lekt med mig och min pälsskor och gnällde när jag och skorna gick :P
image177
Avslutade helgen med världens mysigaste middag på favvo restaurangen Prinsen.


Lanseringsfest för GHD!
"Världsstjärnor som bland annat Madonna och Britney Spears har själva sagt att ghd är deras förstahandsval. ghd är Englands mest populära och mest säljande hårvårdsmärke. Och nu finns även märket att köpa hos utvalda frisörer i Sverige."


Måndag morgon (12.30) mötte jag vår favvo gävlebo i stan sa hej och hejdå mest innan jag fick rusa mot cafét.
Mötte martina och mille vid ingången innan jag kilade in och blev guidad rätt av stylisterna.

Visade sig att vi blev ett mysigt gäng modeller och de engelska teamet från ghd va underbara!
Självklart ska jag inte glömma elisabeth min favvo frisör och makeup tjej! super gullig!

Jag med mitt tjocka hår skulle få representera "vågor" satt i 2timmar tror jag och då bara förberedelser inför de man skulle demonstrera och göra klart på scen.
image178
jag helt klar på catwalken.

image179

image180
Mats & My backstage

image181
Mr Curl

image182
Engelska stylisterna i arbete

image183
Våra pojkar

image184
jag & ida spårade liite

image185
Lite dåligt med mat enligt filip...

image186
jag & Mille the dog..hotdog!
image187
Ida & Jag

image188
Snyggaste Kajsa & Ann va där o kikade på visningen

image189
My, Jag & Ida på catwalken

image190
Alla modeller =)

Kvällen avslutades med mingel men Camilla, Andrea från UP! och några italienska stylister som är sååå gulliga!
SIsta var det bara Jag kajsa ann och filip med vänner kvar så vi minglade vidare med de engelska ghd teamet. heeelt underbara verkligen!
Vi tjejer avslutade på MAX när jag insåg vid 01 tiden att jag inte ätit någon middag :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback