Last weekend...

Guuud vad jag har blivit seg med att uppdatera den här rackarns bloggen.
Ledsen för det!
Tänkte hur som uppdatera er med vad som hänt i helgen...
Fredag Jobbade jag och kajsa häcken av oss för att sedan mötas upp på östermalm och sedan kila till Balance. 17.30 ramlade vi in och Alex hjälpte oss att boka och logga in till stripaerobicsen som börjar 18.00.
Han var även så söt och uppdaterade mitt ena "kompiskort" med 4 pass som va slut till kajsa så hon får träna med mig 2veckor.
Strip passet var överbokat och två tjejer fick nöja sig med att titta på.
Petra lärde oss en ny kombination och körde slut på oss. Jag kände av mina knän 1a gången på 3år! vi var helt slut!
Efteråt åkte vi hem till mig och åt god middag för att sedan slänga oss i soffan med kinderägg min syster gav oss och en film.
Somnade gott precis vid 00.00 då mobilen började gå varm. "Heeej jenny är du ute!?" "Hej jenny vart är du???" "heeej jag är full var är du?!" "Hej vill du sova här?" ........Nej, Jag sover! Jag sover!
Vet man ska stänga av mobilen men jag hade lovat att svara när mathias ringde runt 04.00 när han kom till sthlm efter en visning och ville in.
Lyckades nästan, slog av mobilen när han ringde och la mig igen innan jag insåg att just de..jag ska ju öppna dörren.

Lördagen vaknade jag sjukt seg...släpade mig till jobbet. Så fruktansvärt att gå upp när någon får ligga kvar o ha sovmorgon! Grrrr!!!
Jobbade 10-17 sen hem äta, duscha, fixa håret, makeup och så välja kläder.
Blev min gamla favvo Filippa K klänning som jag inte haft på ett halvår! En svart tajt med en sjukt snygg urringning.
Till den svarta leggings och mina höga marc jacobs sandaletter. Assesoarer blev endast ett blankt hårt silverarmband jag fått av Kim och min stora vita armaniklocka som jag älskar!
Håret sprayade jag lite saltvattensspray i från Ghd för volym sedan lät jag de hänga rakt, makeupen blev enkel med sotadeögon med lite silverdust från make up store.
Lina bangade på hela ute kvällen så det blev jag och kajsa som svepte ett glas champagne innan vi sprang till bussen. Mötte upp Jonas och Sandra och begav oss mot Inferno som firade 1år.
Jag hade pratat med Louis på dagen och tyvärr var det fullt vid alla bord pga 1års festen men söta han bjöd oss på mingel drinkar.
Mathias ringde och även han och hans vänner var på inferno.
Efter 10min försvann dom och vi möttes istället upp båda gängen på TGIF på birgerjarlsgatan.
Jag beställde genst min favvo ultimate coctail (summer peach)
MUMS!
satt på fridays till 01.30 tror jag innen vi kilade vidare.
Efter många om och men hamnade jag, mathias & hans två vänner på la camera. inte ofta man är där.. saknade dock cafét =(
Stod och pratade ute när en gammal stalker till mig dök upp. tror inte han kände igen mig och tror att jag lyckades rätt bra med att gömma mig bakom Mathias.
Avslutade kvällen med att Jag & Jonas stod i 15-20 min och försökte få taxi vid svampen. Gaaah tillslut va den en taxi kille som vägrade låta en tjej åka med och istället valde han att köra oss hem till ön. tack gode gud!

Söndagen blev bara mys. Mathias ramlade in vid 16.00. vi åt mat och kikade på film med mamma och vendela. sååå söt film! både jag o mamma grät i slutet...vendela och mathias tittade konstigt på oss.
somnade och som som en prinsessa heeela natten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback