Lovisas avskedsfest!

image170

Min pussgurka lämnar trygga..regniga=S sverige i 4månader för att istället bekanta sig mer med våra charmiga vänner i syd....fransmännen. tjejen kommer vara jagad!

Vår kväll började i gåshaga hos lovisa med massa gott tilltugg och rosé.
När de va sådär alldeles jätte nära tills vi skulle missa "bratbanan??" sprang vi!
Tjejerna i höga klackar och killarna först.

Väl inne i stan styrde vi mot stures där lovisa bokat bord. fick ett av dom trevligaste borden och champagnen och drinkarna började direkt rulla in. (Jag som inte skulle dricka=() vissa blev fullare än andra (nämner inga namn kanske kan bilderna vara bevis nog)

Träffade även anders som senare tog med mig till white room. (vet att jag sagt att jag aldrig mer ska gå dit..men med bubbel i blodet så ja..jo då är allt en toppen idé!)
Utanför i kön slog de mig hur otroligt sjukt kroglivet egentligen är... Man ska helt enkelt inte gå ut eller till sånna ställen där man inte känner folk så man slipper köerna.
När vi kom stod de redan säkert 50-60 pers i kön och trängdes. Anders som kände oscar fick honom snabbt att se oss och lova att släppa in oss strax. Peder och vladimir stod längre ner i kön och även dom skulle såklart få komma in snart....resten...skulle antagligen få stå där i regnet tills de i princip tröttnade.
Därför jag aldrig går ngn stans där jag inte vet att jag blir insläppt. Nästan förnedrande att stå där o böna och be om att få komma in (& spendera pengar) men fast man är städad och välklädd blir du nekad...inte alls kul! därför jag höll på att bli nedslagen när jag i luleå trodde att systemet va lika och tänkte gå förbi kön(på 50meter) för att prata med vakten. bara att folk stod fint i kö va lite komiskt tyckte jag. de tyckte inte dom andra, där är de inga listor som gäller inte. 

Kvällen va hur som lyckad och vi va väll in och vände på white... jag va hungrig och super tött. så en taxi hem i den kalla regniga sthlmsnatten lockade förfärligt mycket.
 

image171
Gurra, Jonas, Jag & Lovisa
Marcus e halv..

image172

Lovisa jag hoppas din resa blir överförväntan!
Saknar dig och vi ses till jul!
PUSSAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback