Nu åker viii!



På Lördag bär det av!!!
Ja..i en snyggare bil så klart och inga av dom grabbarna...annars stämmer nog bilden bra *fniss*

Jag, Kajsa, Larsson, Jonas & Gurra styr mot Linköping!
En full bil och massa glada människor kan inte bli annat än kanon!
LINA häääär kommer vi!
och Kim så klart ska bli kul att se dig!



Idag stressade jag runt somvanligt... ut på djurgården efter att busschaffisen försökt lura mig på fel väg...
Hittade nr 98 och mötte designern.. vi ska gå en visning i ett uråldrigt hus hemma hos ett äldre...jätte mycket äldre par...

"ska farfar titta på eller?"

Jag ska ha underbara kläder och ja..eller får se om lille charlie kan va med annars får jag hoppa de imorrn.


såg även dagens mes orginella stil idag...blårutigskjorta, lila arbetsbyxor & frack...hett haha

På fredag kommer bilder. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback