weei!

Hallå mina vänner!
Idag är det ....tisdag? Körskola som vanligt, börjar bli lite trött på att pendla till odenplan varje dag för 2timmar! tur att jag snart är klar wweeei!

Lite om de senaste dagarna:
I söndags vkanade jag med världens huvudvärk! så filmkväll va det vildaste jag kom på den dagen. fick dock sällskap av mathias. vi såg söndagsfilmen Hitch. sjukt rolig!
igår ringde där emot klockan fööör tidigt så tror att vi tröck av den 2ggr innan vi ens funderade på att gå upp.
Jag åkte till körskolan och yosef släppte ut mig i sthlms trafiken..efter bara 3 tidigare lektioner! galet men gick kanon bra!

sen va de avskeds lunch med min söta lovisa, ledsamt att hon åker!

Kl 15.00 hämtade mats upp mig på sveavägen. vi skulle på möte på UP! med camilla angående visningen på måndag den 10e.
Man hade undanhållit för camilla och oss att de var underkläder som gällde... visst kan vi gå i de men då vill vi ju ha betalt efter det också.
så nu var det bestämt att de är vanliga kläder och hårvisning.
Ska hur som bli skönt att få fixa håret innan och sedan kul att gå en visning på Cafét..de känns lite som hemma plan eftersom att det var där allt började.
Fick även info om att min bok var på gång och att setcardsen är klara snart.
Vi kom även in på de där med att åka utomlands. och ja jo kanske 2v till att börja med kan va kul. går de kanon bra så stannar jag väll kvar ett tag =)
Sötnosen Mathias hade fått beundrar brev skickat till up!models i hans namn...vi alla tyckte de va urgulligt tills vi hörde avsändare....dagens bästa helt enkelt tur att du e så söt mathias så vi får skratta lite =) tihi

Men men nu ska jag snart till körskolan och sen ikväll blir det bio med kajsa på vår lilla lokalabio mys!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback