Bakfyllan personifierad...

...det är jag!

Igår va vi på topp inledde med en vad jag kallar vodka med vatten (den drink som för 2sommrar sedan tog stureplan med storm vodka/ramlösa)
Varför? vet inte men jag tror inte att vi fattade hur "före" va var alla andra när vi i ettan på gymnasiet spedde ut den insmugglade vodkan med vatten på toaletten (remember kajsa?)

Hur som...det är INTE gott!
Men med tanke på de låga antalet kalorier jan det vara värt det ibland.

Så efter en galen natt ligger jag nu i pojkvännens säng med en liter tropicana och en coca-cola i ett vinglas vid sängen.
Mums!

Ikväll bär det av ut igen till parik och irina. irina fyller år...guuuud helt galet va trött jag är! Och för att inte tala om min man som just nu sover på soffan efter en hård natt.
Vilket party gäng vi är idag haha

James är hos farmmor och farfar och faster. Han hade nu utegångsförbud efter att ha klättrat upp i den högsta tall han hittat och satt sig på taaket på en liten fågelholk. Faster hade fått hämta ner honom med en brandstege.

Sov gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback