Linköping

Vaknade upp hos lina i morse efter en kväll med linköpings "festerister".
Såg att solen trängde sig in mellan persiennerna. Gick fram för att dra upp dom och låta solen skina in i rummet.
Trött med ruffisgt hår i bara underkläder blundar jag och öppnar ögonen.
Utanför står 4 byggkillar och stirrar på mig.
tror aldrig jag dragit för ett fönster så snabbt igen. haha
välkommen till linköping =)

Nu blir det lunch ute i mjölby *fniss* ska hälsa på mina underbara vänner.
Saknat dom lite faktiskt. Kanske lite väl nostalgisk men ska bli kul att köra vägen förbi mantorps travet och den lilla macken där vi alltid hyrde film haha.

Ikväll blir det utgång (bästa dagen här idag,
som lördag hemma.)
Jag får väll njuta av ett glas bubbel då jag ska köra imorrn.
Bilen blir full hem så blir lite mer liv än när jag körde ensam hit,  kul!

Men men mina vänner ha de kanon!
Ska tänka på er när jag, lina och malin dansar all night ikväll!

Love
//Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback