Bit ihop eller bryt ihop?

Gud ibland blir jag verkligen förbannad på mig själv.

Ska inte gå in närmare på allt jag känner mig besviken på, vet att det är många som är inne och läser min blogg. Och jag vill inte hänga ut någon.

Men jag blir så otroligt besviken på mig själv när jag lyckas låta den jag tycker mest om hamna mitt mellan min frustration och besvikelse.
Men iblan hamnar man längst nere på den där sköraste av alla trådar. Och rätt som det är kommer en liten nyckelpiga och landar på en. Trotts att den är liten och nästan obefintlig så väger den tillräckligt mycket fär att tråden ska brista. Det händer igår. Och jag föll handlöst och landade med ansiktet i asfalten under mig.

Allt jag så länge bitit ihop för slutade i att jag bröt ihop.

Ibland känns det som att jag bara vill fly landet utan pengar eller boende till new york. Banta mig modell smal och se om jag skulle kunna slå igenom. Gå livets hårda skola. Men alltid precis när jag tänkt det, kännerj ag hur dumt det skulle vara.
Jag är så OTROLIGT LYCKLIG här.
Jag har precis träffat världens underbaraste människa som låter mig vara ende av hans liv.
Ingen har nog någonsin vågat vara så ärlig mot mig, vilket gör mig starkare för varje dag.
Tack för att du visar sådan omtanke samtidigt som du tar ned mig på jorden ibland.

Men men idag var det plåtning i studion på UP.

Var inte på mitt bästa humör men så fort jag tar plats framför kameran försvinner alla tankar ur mitt huvud och jag försöker fokusera på alla delar av min kropp. Allt från andningen till ögonen.
Det är som meditation. Alla bekymmer och tankar suddas ut för ett tag och det är bara fokus på här & nu.

Vi fick till några riktigt tuffa bilder!!!

Kom hem helt ihjälfrusen och tände massa massa ljus i badrummet och fyllde badkaret med varmtvatten, olja och skum. Gud det va sååå skönt att krypa ner med en bra bok. Måste ha legat där i en timme. Var som ett litet russin när jag klev upp.

Trevlig lördag kväll mina vänner!


image360

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback