Då var det nytt år...

2008... 2008... smaka på det igen...2008...
Det känns lixom lent på tungan. Jag önskar er ett underbart år!

I morse vaknade vi kl 13.30 och kände oss sådär som man bara kan göra efter en riktigt härlig nyårs natt...skit alltså.
Hoppade i duschen och gick sedan ner och handlade lunch/frukost.
Blev allt från tom och jerry kex till hummer.
Och nu sitter vi här Jag, Jimmy & Jonas killarna är helt inne i fotbollen och jag passar på att uppdatera er lite om kvällen som var.


Gårdagen började med en välförtjänt sovmorgon och sedan mötte jag pappa på NK och inhandlade strumpor till kvällen .
Hem duscha locka håret i riktiga hollywood korkskruvar på med nya tigerklänningen snyggaste underkläderna  och fixa maken.
Runt 18.00 begav sig jag och frida till jimmy där vi drack lite cider (bäst att börja lungt) innan vi kvart i 8 ringde taxi och åtke ut till villa godthem.
Träffade Johan, Peter & Lars (min nya golftränare) i entrén.
Åt middag med vårat underbara sällskap och helt plötsligt var klockan 23.50 och alla rusade ut på parkeringen. Tog dock en sväng ner mot djurgårdskanalen vid 00.00.

Sen vet jag inte riktigt vad som hände men vi dansade hela natten.
Frida och jag hade sååå kul!
Jag vart tvungen att gå fram till Lars Wallin och säga hur duktig han är. Helt fantastisk designer som hela mode sverige borde se upp till.
Han var doch lite små full och kysste mig på munnen som tack, innan han fortsatte med sin hobby att ta killar mellan benen.
Jag buggade med en kille som snurrade mig och börjde mig så jag tordde att min rygg skulle gå av. Men fan jag spelade med och vi va grymma!

Va någon form av bög fest så i varje hörn stod de killar och hånglade :P
sött ;)

Men gud vilken kväll! Va kul vi hade!

image333
image334
image335
image336
image337
image338
image339
image340

Kommentarer
Postat av: Anonym

Villken härlig blogg :)

2008-01-09 @ 22:02:03
Postat av: Kikki

Underbar du är gumman!

2008-01-23 @ 22:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback