Glamour på Guldbaggegalan.

Gäsp...

Ni anar inte hur trött jag var när klockan ringde imorse kl 06.00!

Men det var de värt!

Igår var jag och pappa på guldbaggen med pappas kollegor.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article1673470.ab

Länken är från mingel innan festen och tro det eller ej men bakom sara sommerfeld skymtar både jag och pappa som gör allt vi kan för att komma fram i kaoset på cirkus.

Hela vägen in på rödamattan förbi alla tv team var jag super rädd att jag skulle snubbla (unge fär som på min första visning haha)
Vet dock inte vad som var bäst, inte snubbla och inte komma med i bild eller snubbla och bli upplaggt på youtube hahaha!
De första tror jag.

image343

Mest rörd blev jag nog av hyllningen vi gav Gösta Ekman. Vilken man! Vad han har presterat! Den 10 minuter långa stående applåden var han mer än värd!

Efteråt hoppade vi alla in i thomas bil och åkte mot operakällaren och cafét.
Det serverades en underbar galabuffé. Vad den innehöll ska jag inte ens säga, vattnas i munnen bara jag tänker på det.

Min kära Lars Wallin mitt helgon i modevärlden, var där men efter nyårs incidenten vågade jag inte fram en gång till.
Pappa bar dock iallafall halva outfitten design by lars wallin =)

Och priset för bäst klädda går till..... Ingemar & Jenny Johansson!
Ibland får manvara så stålt över sina föräldrar!

Guuud va mycker komplexa skådespelerskor det fanns i toakön! va helt chockad hur vissa glodde surt på mig! (vilket jag iofs förstår jag var ursnygg igår! haha) Nämner inga namn men skärpning mina damer!

Minglade och festade med pappa halva natten och var helt slut när vi to en taxi hem, vad klockan var? Jag vågade aldrig titta efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback