TGIS

Thank good it´s saturday!

Sitter hos jimmy efter en härlig dag som började med frukost i sängen... Jag underbar som jag är skuttade upp i morse och gick ner till butiken och handlade en mumsig frukost.
+tidningen till min sjusovande prins.
Kokade ägg och gjorde mackor som vi sedan åt tillsammans under täcket.

Sen mötte vi upp Jonas och alla tre iklädda tjockaste dunjackorna tog en promenad sa eriksplan - stureplan. Super skönt att röra på sig, dock höll jag på att frysa ihjäl.

Väl hemma kurade vi ner oss i soffan en stund innan jimmy drog iväg på poker kväll och jag låg kvar och övervägde på att hyra en film och somna (jobba förra veckan =( så energin är inte på topp) meeeen så pratade jag med min bästa david och nille och nu blir det en mumsig drink på fridays med grabbarna.
Måste passa på att tjata sönder varandra lite nu när david är hemma från gotland!

Vet att iaf david bus läser men guuud va glad jag är att jag har er! Finns inga jag har så roligt med!
Och tack för en kanon middag Fröt, Nille & Svampen!


Har nu även funderat om och om igen och ska nog iaf prova söka till polishögskolan. mitt mål är att få jobba som utredare.
Vad tror ni?
Fröken Johansson som polis?



image341
Hittade en bild från World Top Model 07 som jag tror att jag inte visat er...
Can you see me?

Nä nu ska jag stryka lite kläder så att david inte svimmar när han kommer o hämtar mig :P
Usch blir dunisen om jag ska våga mig utanför dörren idag *ryser*


image342
Vår katt som vi ska hämta på fredag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback