Blandat =)

Hemma från nostalgiska linköping *ler*
Blev en trevlig utgång på torsdagen med Lina, hennes plugg polare o min kära vän fredrik!
Hade en super trevlig middag innan med bästa kocken ;)
Stämningshöjaren den kvällen var några midsommarminnen när jag lurade en stackars full fredrik. Grannarna trodde att han blivit slagen och han själv var så kaxig att han drog ner byxorna....och kalosngerna.....TVÅ gånger! hahah tur att det är länge sedan ;)

Vi räddade även en granne till lina som svimmade utanför vår dörr. Bara att ringa ambulans innan vi åkte på road trip till landet där jag bodde =)

Några bilder =)
image374
image367
image368
image369
Blir inga fler än så egot (jag) va med på alla själv typ hahaha



Helgen blev lugn én liten utgång med bromma crew på lördagen bara.
Innan förfest med tjejerna
image370


Måndag och en ny vecka =)
Mötte upp Jimmy på odenplan. Vi skulle se mannen myten legenden Schyffert 40år på intiman.
Roast!
image371
Jonas + sthlms gay kör sjöng vackert för 40 åringen.
image372
Sänds dett på tv så får ni inte missa det! Vi skrattade konstant i 3timmar! Tiden bara flög iväg!
Och det inbjudna komikerna visade sig verkligen från sina bästa sidor! Dom var grymma!

Tack för en rolig kväll love!



Idag fredag har jag varit och provat bröllopsklänningar....
Nej jag ska inte gifta mig (även om designern påstod att det inte skulle dröja länge innan någon friade till en så vacker tjej) Visste inte om jag skulle skratta eller gråta haha.
Fick ta det som en komplimang iallafall ;)
image373
Här i en rosa kreation men en ljuvlig vit eller en blå blir nog min på visningen som kommer att hållas på Grand den 9e april.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback