=)

Hej mina vänner!
Hur har påskhelgen varit?

Min har varot ganska jobbig faktiskt.
Inte mått sådär toppen bra om jag ska vara helt ärlig.
Så ni som känner mig, glada busiga spontana jenny hade nog inte kännt igen mig alls de senaste dagarna.
Fredagen spenderade jag hela för och eftermiddagen hemma hos david. Vi låg bara och kollade på dåliga MTV reality serier.
Orkade lixom inget mer.
Efter fredag kväll med min älskling kändes allt lite bättre.
Kännt mig glad hela helgen men idag är de inte alls på topp.
Vet inte vem jag försöker lura...mig själv? Vet inte ens varför jag känner mig som jag gör!
Känns som att jag bara går och biter ihop.

Men men en liten ledsen vecka ska man väll få ha varje år eller?
Är så ovan detta bara, jag är fan aldrig ledsen och nere!
men just nu känner jag mig så ensam och som att jag vill gråta lite då och då men de kan jag ju lixom inte! Har inte tid med det.

Jag har helt enkelt inte tid att vara ledsen.
 
Bara det är ju depprimerande.


Känns som att jag just nu vill stänga av allt annat utom att få vara med min familj, min underbara älskling och jobbet.
Älskar mitt jobb (inte lika mycket som familjen och jimmy såklart!)
Men hande jag nog inte haft jobbet o mina kära nya kollegor som bara är bäst hade jag nog gått under!

puss love ska åka över med lite mat till min hund som är hos dagmatte nu resten av veckan när jag jobbar o familjen är i barcelona.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback