GLAD PÅSK!

Söndagens påskmiddag är inställd.
Alla verkar vara lite vår trötta och inte minst jag! GUUUD va allergisk jag är! Ni som har samma problem vet, man är ju helt slut!

Så ikväll blir det ångbastu eller ett varmt bad och ett..eller fler glas champagne med min älskling.
Vi är hundvakter ute i mina föräldrars villa på lidingö, resten av familjen flög till barcelona i förmiddags =)

JAAAAAAAAAAAAAA äntligen gjorde M.U 1-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En liten inflik från jonas....


går var det mys påskmiddag hos jimmys föräldrar, guuuud vad god mat det bjöds på. nubben var nog det enda som inte gick ner ;)
Jag är inte så tuff :P

GLAD PÅSK ALLA (orkar inte skriva mer :()
PUSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback