Söndagsmys

Söndag..igår...
Jag tror inte att vi kom upp ur sängen för än 11.30 igår. När telefonen ringde och vi fick veta att det regnade ute gick Jimmy upp och hämtade datorn och en del av vår ljudbok (stig larssons - män som hatar kvinnor) och när man väl börjat är det svårt att sluta lyssna.

Vi tog oss upp och åkte ut för att hämta min prins bil som stod kvar hos hans föräldrar sedan kvällen innan. Påväg till stan igen var mitt mission att hänga på honom i trafiken. Med lite mer vana går det lite snabbare fär honom. Men eftersom att jag påvägen insåg att Nej, jag hittar inte därifrån till NKgaraget var jag lixom så illa tvungen att hänga på.

Åt lite god italian lunch i gallerian innan vi gick in på NK för att prova solglasögon på mig.
Tror vi provade alla i butiekn nästan haha eller alla snygga iaf.
Men mina favoriter hittade vi i sturegallerian av min favvo designer marc.
MMM i love them!

Mötte upp min kär mor och tog en fika innan vi tog det kloka beslutet att åka hem och bädda ner oss i soffan och lyssna vidare på stig.

När magen började kurra kilade vi och handlade en mumsig middag som vi avnjöt till wallander filmen. USCH! jag ska sluta se den där söndagsfilmen super läskig drömt hela natten så jag krupit så nära att jag nästan knuffat ut stackars jimmy ur sängen!

Igår var det tro det eller ej 5 månader sedan söta jimmy bjöd mig på middag 1a gången. Han fick bestämma mat igår och jag blev nästan lite full i skratt när han valde samma som vi åt den kvällen för 5månader sedan.
Mycket mysig kväll *ler*

Ha en trevlig dag my friends ska fortsätta passa lilla valpen här hemma nu. han har varit akut till vet 2 ggr i helgen och är super dålig stackarn. =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback